Meteen naar de inhoud

Versturen van facturen per E-mail

Geachte relatie,

U bent gewend van ons de facturen per post te ontvangen. Zowel op het gebied van automatisering en efficiëntie, veranderen de tijden en zo ook bij het factureren.
Zoals u weet, is het factureren per post een arbeidsintensieve manier van werken en daarom een relatief dure aangelegenheid geworden en in het kader van het duurzaam ondernemen niet meer van deze tijd.
Wij hebben er daarom voor gekozen binnenkort over te stappen op het elektronisch versturen van onze facturen.
De voordelen voor u als klant en voor ons, is dat het elektronisch versturen van facturen minder arbeidsintensief, milieuvriendelijker – dus duurzaam en daarbij ook kostenbesparend is.
U kunt de gemailde facturen indien gewenst zelf uitprinten, op uw computer opslaan en altijd op een later tijdstip inzien.

Graag willen wij u verzoeken om uw gegevens middels het invullen van onderstaand formulier aan ons door te geven zodat wij die in ons systeem kunnen verwerken.


    Debiteur-nummer (verplicht)

    Bedrijfsnaam (verplicht)

    Contact persoon

    Adres (verplicht)

    Postcode (verplicht)

    Plaats (verplicht)

    Telefoon (verplicht)

    E-mail adres (verplicht)

    Ik wens facturen per e-mail te ontvangen

    Opmerking